promocja w Tidal

ID, czyli Independent Digital to jeden z największych agregatorów treści cyfrowych, który działa na rynku już około dwóch dekad. Współpracuje z setkami różnych artystów i wytwórni muzycznych zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Firma założona przez dwóch aktorów, Andrzeja Dąbrowskiego i Marka Włodarczyka, powstała z myślą o wykonawcach, dla których zarabianie na muzyce jest zarabianiem pieniędzy, z tego, co jest ich pasją.

Obecnie ID ma podpisane umowy ze wszystkimi polskimi operatorami komórkowymi. Poza tym regularnie pozyskuje nowych licencjodawców. Współpracuje między innymi z TVN, Eska TV, Polskie Radio. Ma też na swoim koncie współpracę z Telewizją Polską (TVP) i przedsiębiorstwem Agora.

Na ofertę ID składa się promocja w Tidal, promocja muzyki w Spotify, Apple Music, Amazon, Pandora, dystrybucja filmów w YouTube oraz VOD. ID może się pochwalić bardzo dużym katalogiem audiobooków zarówno polskich, jak i zagranicznych. Wiosną 2020 roku firma rozpoczęła współpracę z TikTok. Poza tym ID posiada największą w Europie sieć wielokanałową (MCN), która oferuje takie usługi jak poszerzanie grona odbiorców, programowanie treści, współpraca z twórcami, zarabianie na muzyce.

Promocja w Tidal – jak nawiązać współpracę z Independent Digital?

Współpraca z ID to gwarancja dotarcia do większego grona odbiorców oraz promocja i ekspozycja treści w różnych serwisach internetowych. To między innymi promocja w Tidal, który jest jedną z najpopularniejszych i największych platform muzyczno-rozrywkowych. Tidal to nie tylko najlepsza muzyka i wysokiej jakości dźwięk, to także doskonałe miejsce na zarabianie na muzyce, szczególnie dla początkujących wykonawców.

Aby rozpocząć współpracę z ID, wystarczy drogą mailową wysłać informacje, dotyczące zakresu współpracy. Na podstawie otrzymanej informacji, pracownicy firmy przygotują ofertę dopasowaną do każdego klienta indywidualnie. Jeżeli Klient decyduje się na współpracę, zostaje podpisana umowa\licencja, w zakres której wchodzi wyłącznie dystrybucja cyfrowa i opieka nad kanałem YouTube. Sprzedaż (logistyka dystrybucji), dystrybucja radiowa i telewizyjna, opieka managerska i PR nie są objęte umową. Każdy Klient powinien udzielić ID sublicencji, by mogła zezwalać platformom na prezentowanie jego treści.

Po podpisaniu umowy Klient otrzymuje dostęp do serwera FTP, na który należy przekazywać kontent oraz dostęp do systemu Content ID, który daje możliwość artystom zarządzać swoimi treściami w serwisie.

Chcesz zabłysnąć w świecie muzyki? Nawiąż współpracę z liderem na rynku niezależnych cyfrowych dystrybutorów muzycznych – Independent Digital.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here