Poprawa widoczności w Internecie - od czego zacząć?

Dobra widoczność strony w Internecie oznacza często „być albo nie być”, zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych. Im większa widoczność witryny, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownicy natkną się na oferowane przez ciebie usługi czy produkty, dlatego warto inwestować w różne rozwiązania, które mogą przynieść twojej firmie korzyści w przyszłości. Od czego zacząć, by zwiększyć poprawę widoczności w internecie? Poniżej kilka wskazówek na ten temat.

Zweryfikuj własną stronę www

Pierwszym krokiem, zanim przystąpisz do jakichkolwiek czynności mających na celu poprawę widoczności twojej strony, powinien być audyt witryny. Zbadanie jej wskaże na wszelkie nieprawidłowości i wykaże najsłabsze elementy strony, a to pozwoli ci pomyśleć nad rozwiązaniami, które możesz wdrożyć, by wprowadzić zmiany. Sprawdź również możliwe błędy w treściach – literówki, logiczność zdań itp. Nie zapomnij także o użytych słowach kluczowych i ich zróżnicowaniu, ale też poprawności linkowań wewnątrz i na zewnątrz strony, metatagów oraz adresów url. Audyt strony pozwala ocenić stopień dostosowania witryny do urządzeń przenośnych, co jest niezwykle ważne biorąc pod uwagę liczbę użytkowników, którzy korzystają z Internetu na telefonach czy tabletach.

Kolejny krok – pozycjonowanie!

Najbardziej popularna metoda zwiększania widoczności strony w Internecie to pozycjonowanie. To właśnie ten aspekt ma bezpośredni wpływ na popularność twojej strony www i sprawia, że pojawia się ona wyżej w wynikach wyszukiwania. Używaj logicznych słów kluczowych, zwracaj uwagę na szybkość ładowania twojej strony internetowej, responsywność witryny oraz twórz linki zwrotne.

Wykorzystaj media społecznościowe i kampanie reklamowe

„Nie masz konta na Fejsie, to nie istniejesz” – często słyszane jest takie powiedzenie i utwierdza ono tylko w przekonaniu, jak istotny jest ten kanał dotarcia do odbiorcy. Prawdą jest, że obecnie użytkownicy zmienili swój sposób korzystania z Facebooka i rzadziej sprawdzają profile ulubionych marek, jednak warto raz na jakiś czas zostawiać tam ślady swojej aktywności poprzez posty na fanpage’u. Obecność w mediach społecznościowych daje możliwość wystartowania z kampaniami reklamowymi, które jeszcze bardziej wzmocnią twoją obecność w Internecie i promowanymi treściami dotrą do najbardziej odpowiednich użytkowników, na których ci zależy. Sprawdź możliwości kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, wybierz odpowiednią grupę docelową, stargetuj reklamę pod odbiorców, a potem obserwuj jak przekłada się to na ruch na stronie.

Inwestowanie w zwiększanie widoczności twojej firmy w internecie zwiększa twój sukces, dlatego warto poszukiwać nowych możliwości, by docierać do coraz większego grona użytkowników. Powyższe informacje to tylko kilka spośród wielu dostępnych opcji. Pamiętaj, że obecnie użytkownicy Internetu mają szerokie spektrum możliwości, dlatego znalezienie twojej strony www oznacza najlepszą jakość, jaką możesz dostarczyć swoim odbiorcom.

Media społecznościowe są świetnym uzupełnieniem procesów zwiazanych z pozycjonowaniem stron internetowych. W agencji Semgence duży nacisk przy współpracy z klientem kładziemy własnie na wsparcie działań contentowych poprzez soeicla media – dzięki temu szybciej uzyskujemy pożądane rezultaty sprzedażowe.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here